Депутати міської ради не підтримали петицію про заміщення маршрутних таксі автобусами

      Депутати міської ради розглянули петицію криворіжців про термінове повне заміщення нинішніх маршрутних таксі на комфортабельні автобуси.

Питання обговорювали активно й гостро. Пропозицію, викладену в петиції, більшість депутатів вважають утопічною.

Про програму розвитку транспортної системи у Кривому Розі начальник відділу транспорту і зв'язку Сергій Сиротюк доповів, що до кінця року місто має отримати 58 нових тролейбусів і три автобуси.

Крім того, у місті близько 300 маршруток було знято з лінії як такі, що не відповідають вимогам безпечних пасажирських перевезень.

Сергій Сиротюк розповів, що на друге півріччя цього року буде розроблятися нова маршрутна мережа міста зі скороченням використання малогабаритного транспорту.

При цьому до конкурсу не будуть допущені несумлінні перевізники, які не дотримуються вимог безпечних перевезень.

Ще один аргумент на користь маршрутні таксі - велика довжина міста. У віддалені селища великогабаритні автобуси не поїдуть, такі витрати будуть непідйомними для перевізників. 

Депутатів поінформували, що питанням оновлення рухомого складу і придбання сучасних комфортабельних автобусів у Кривому Розі займаються із залученням коштів Європейського банку. 

Позитивний приклад - у ході нещодавнього оновлення автопарку на криворізькі дороги виїхали великогабаритні автобуси, які з'єднали південь та північ із центром. Це 228-й та 302-й маршрути, вартість проїзду в яких - чотири гривні. 

Криворіжців запевнили, що підняття вартості проїзду, як у інших містах, найближчим часом не буде, і відповідних звернень від приватних перевізників не надходило.

У криворізькому тролейбусі і трамваї залишиться гранично низька ціна за проїзд - дві з половиною гривні.

Великі автобуси на криворізьких маршрутах довжиною близько тридцяти кілометрів в один бік теж ціни не змінять - 4 гривні. Для прикладу в Дніпрі - 6 гривень. Залишаться і пільги.