Залізничники ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» вийшли на роботу після чотириденного страйку

 

       Учора 20 травня, після чотириденного страйку, третя зміна залізничників приступила до роботи, в ніч з неділі на понеділок вийшла перша, а з сьогоднішнього ранку працює друга (всього чотири зміни), - повідомляє прес-служба підприємства.

Наразі цех з експлуатації залізничного транспорту ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» працює стабільно, на лінії задіяно 82 тепловози (усі – власні). Підприємство готується до поступового відновлення повного металургійного циклу та роботи всіх агрегатів. 

Незважаючи на тяжке фінансовий стан, спричинений різким зниженням обсягів виробництва, менеджмент ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» робить усе можливе, щоб забезпечити соціальний захист своїх працівників, не допустити зриву виплати зарплати за травень.

Так, керівництво компанії ухвалило рішення про своєчасну виплату 22 травня авансу в повному обсязі з урахуванням підвищення зарплати, про яке було оголошено раніше. Нагадаємо, з 1 травня 2018 року оклади працівників підприємства були підвищені від 5% до 20%. 

Однак в поточних обставинах компанія змушена призупинити реалізацію ряду своїх соціальних проектів. Так, з 21 травня тимчасово заморожено проект «Путівка до відпустки», який дозволяв працівникам обирати путівку для відпочинку за допомогою турагенції та отримувати від підприємства часткову компенсацію її вартості. Також призупинені виплати матеріальної допомоги працівникам і робота власного санаторію-профілакторію «Джерело». 

При цьому поки продовжують працювати власні дитячі оздоровчі табори «Парус» і «Буревісник», пансіонати «Азов» і «Червоні вітрила», безкоштовні для працівників бази відпочинку підприємства. Також зберігаються пільгові ціни на харчування в їдальнях і буфетах, забезпечення медичного страхування. Подальше фінансування соціальних об'єктів і надання пільг залежить від ситуації, яка складатиметься на підприємстві. 

Компанія закликає своїх працівників підтримувати стабільну роботу підприємства і не реагувати на чергові спроби «розгойдати ситуацію» на користь окремих політиків.

Заради своїх амбіцій та рейтингів вони ставлять під загрозу роботу комбінату та інших підприємств гірничо-металургійного комплексу країни, а також «Укрзалізниці». Це може підірвати добробут та економічне зростання України, в основі якого лежить успішна робота підприємств ГМК і транспортних компаній.