Із 16 січня мовою обслуговування споживачів має бути українська мова

«Відповідно до статті 30 закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги державною мовою. У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав’ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ти не був – обслуговування має бути українською», – написав мовний омбудсмен на своїй сторінці у фейсбук.
Нагадаємо, 25 квітня 2019 року Верховна Рада України ухвалила закон про функціонування української мови, який 16 липня того ж року набрав чинності. Він деталізував державний статус та вживання української мови в різних сферах життя: від бізнесу – і до освіти.
Тарас Кремінь зазначив, що лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою.
Фото з мережі Інтернет
«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»
Обслуговуйте мене українською! Детальніше про дію закону, штрафи і скарги
Говорити й писати українською! Коли, з ким і як, пояснила мовний омбудсмен Тетяна Монахова
За тиждень до мовного омбудсмена надійшло 195 звернень. На що скаржились?