«Кривбасводоканал» прокоментував захмарні суми у січневих платіжках
«З 1 січня 2019 року тарифи КП «Кривбасводоканал» зросли. Тому мешканці, які користуються водою за нормами споживання, побачили суми більші від тих, які вони отримували до цього.
Якщо у споживача встановлено лічильник, але він передав його покази не в останні дні місяця, як рекомендує підприємство, чи не передав узагалі, то нарахування провели за нормою споживання», - пояснили на підприємстві.
Абонент може внести плату за спожиті кубометри води і наступного разу передати показання, як і потрібно, у кінці місяця. Для коректного вирішення питання можна звернутися до Центру обслуговування абонентів 499-15-75, (067)-659-15-75, (066)-499-15-75 або до цеху по реалізації району.
Фахівці підприємства проведуть роз’яснення кожному, хто звернеться, безпосередньо за конкретною адресою і, у разі необхідності перерахунку, опишуть наступні кроки для споживача.
«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»
Підвищені тарифи: «Кривбасводоканал» поділився планами на 2019-й
«Кривбассводоканал» собирается изменить тарифы на воду: какую стоимость предлагают?
«Кривбасводоканал» придбав 10 вантажних автомобілів для ремонтних робіт