Купуйте квитки на «Інтерсіті+» у месенджерах! Укрзалізниця запустила чат-боти

КОРИСНО
12.01.21 - 11:57

Укрзалізниця разом з компаніями Visa та Middleware Inc. запустила чат-боти у месенджерах Viber і Telegram із функцією продажу квитків.

Про це повідомив в.о. члена правління компанії, директор філії «Пасажирська компанія» Олександр Перцовський на презентації в Києві.

 

 

Щоправда, продаж квитків доступний поки тільки на швидкісні потяги «Інтерсіті+».

 

 

На старті роботи проєкту за допомогою цього бота можна дізнатися, куди саме їхати, яка вартість квитка, наявність місць, розкладу руху. Можна придбати чи повернути квитки, отримати повідомлення про те, на яку саме платформу приїжджає поїзд, і повідомлення про можливе запізнення поїзда.

 

 

Директор філії «Пасажирська компанія» підкреслив, що останні дві функції поки доступні тільки щодо Центрального залізничного вокзалу Києва.

 

 

Крім цього, користувач чат-бота зможе за його допомогою оцінити поїздку через зворотний зв'язок і замовити їжу в поїзді.

 

 

В «Укрзалізниці» пообіцяли, що в майбутньому подібні чат-боти будуть доступними в інших месенджерах.

 

 

Джерело УНІАН. Фото на прев'ю з мережі Інтернет.

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: