Мало технарів. Кривий Ріг візьме участь в україно-німецькому освітньому проєкті «Мініфеномента»

ОСВІТА
15.12.19 - 13:04

Криворізькі школярі візьмуть участь в україно-німецькому освітньому проєкті «Мініфеномента» - зможуть дослідити закони фізики та явища природи шляхом експериментів, - кажуть у ДніпроОДА..

Дніпропетровщина стала першою областю України, де стартував освітній проєкт «Мініфеномента».

 

«Впровадження STEM-освіти, до складу якої входить  проєкт «Мініфеномента», має дуже важливе значення для нашої держави. Адже він спрямований на ранню профорієнтацію школярів, популяризацію технічних та інженерних професій, – сказала завідувачка кафедри Дніпропетровської академії неперервної освіти, керівниця проєкту «STEM на Дніпрі» Оксана Бутурліна. – Як довго «житиме» проєкт на Дніпропетровщині, залежить від того, наскільки він буде цікавий дітям, вчителям та батькам. Сподіваємось, що врешті-решт такі станції з’являться в усіх школах області».

 

Першою до нього долучилася дніпровська школа №31. Там встановили 42 експериментальні станції.

Далі експериментальні станції відправляться «мандрувати» областю. Передусім до шкіл, які беруть участь у міжнародній програмі «STEM».

 

Нині на Дніпропетровщині їх 45. На черзі – Верхньодніпровськ, Кам’янське та Кривий Ріг.

 

«Зазвичай діти не дуже охоче обирають професії, пов’язані з технікою та інженерією. Нині на ринку праці бракує саме технічних спеціалістів. Завдяки таким проєктам хочемо зацікавити дітей природничими науками. Адже вони на власному досвіді зможуть переконатися, скільки цікавого та непізнаного у реальному, а не комп’ютерному, світі», – зазначив голова правління Федерації організацій роботодавців Дніпропетровщини Віктор Сергєєв.

 

Оригінальну освітню методику розробили у Німеччині. ЇЇ автор – професор Фленсбурського університету Луц Фіззер.

«Основна ідея проєкту «Мініфеномента»  повернути дітей з віртуального світу до реального, відволікти їх від гаджетів та показати, що природничі науки – це цікаво. На таких стендах-станціях дитина сама може розпочати пізнання навколишнього світу, ставити питання та знаходити відповіді. Тобто, стати самостійним дослідником»,  розповів автор методики Луц Фіззер.

Учням така «жива» наука прийшлася до душі.

 

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: