Не плутайте рахунки! Криворіжцям нагадують, що платити за світло треба за новими реквізитами

КОМУНАЛКА
17.04.19 - 16:38

Постачальник «Дніпровські енергетичні послуги», який з 1 січня 2019 року приймає платежі від населення, закликає клієнтів бути уважними при сплаті рахунків.

4 поради, як уникнути помилкового переказу коштів за старими реквізитами: 

 

- Сплачуйте рахунки без комісії у будь-який час через Особистий кабінет саме на сайті dnep.com.ua, а не на сайті попереднього постачальника.

В онлайн-сервісі актуальні реквізити, а також зберігається історія споживання, нарахувань та оплат.

 

- Якщо ви користуєтесь інтернет-банкінгом (Приват24, ПУМБ Online тощо) та маєте збережені шаблони, за якими здійснюється автоматичне списання коштів, необхідно перевірити їх налаштування.

Мають бути вказані реквізити саме «Дніпровських енергетичних послуг».

 

- Клієнтам, які сплачують рахунки через відділення банку чи Укрпошти, зручніше за все пред’явити касиру платіжку, у якій зазначені МФО, ЄДРПОУ, розрахунковий рахунок отримувача та сума до сплати.

Касирові треба підкреслити, що оплата здійснюється саме «Дніпровським енергетичним послугам» та перевірити внесені дані.

 

- При сплаті у терміналах самообслуговування та платіжних онлайн-сервісах уважно обирайте лише постачальника «Дніпровські енергетичні послуги».

 

У разі перерахування суми за старими реквізитами, кошти не потраплять на особовий рахунок клієнта. Відтак, обсяг спожитої електроенергії залишиться несплаченим.

Нагадаємо, що автоматичне перерахування коштів відбулося для клієнтів, які помилково сплатили рахунки за старими реквізитами у січні-лютому.

 «Дніпровські енергетичні послуги» отримали від попереднього постачальника та вже рознесли по особових рахунках клієнтів понад 100 млн. грн, ще 40 млн. грн буде перераховано найближчим часом.

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: