Офіси не працюють! Як криворіжцям вирішити проблеми з електроенергією?

КОРИСНО
18.03.20 - 9:15

Задля безпеки споживачів, постачальник електроенергії YASNO призупиняє особистий прийом відвідувачів в усіх енергоофісах Дніпропетровщини на період карантину, - заявилит в компанії.  

Спілкування з фахівцями енергоофісів YASNO відбуватиметься телефоном та через інтернет.

 

Для кожного енергоофісу будуть виділені додаткові мобільні номери телефонів та окрема електронна адреса. Найближчим часом ці контакти будуть розміщені на вході до енергоофісів, а також опубліковані на сайті yasno.com.ua.

 

Електропостачальник YASNO створив необхідні умови, щоб більшість питань можна було вирішити за декілька хвилин, не виходячи з дому.

Сплатити рахунок, передати показання лічильника, отримати консультацію щодо розрахунків та нарахувань можна дистанційно:  

 

- через Особистий кабінет на сайті YASNO;

- за допомогою мобільного додатку Dnipro YASNO;

- у приватних повідомленнях на сторінці у Facebook;

- електронною поштою dp@yasno.com.ua;

- за телефоном контакт-центру (056/067/050) 770-11-55.

 

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: