Понад 1900 заявок виконано аварійниками «Криворіжгазу» з початку війни

РЕКЛАМА
16.06.22 - 11:09

Від початку повномасштабних воєнних дій, аварійно-диспетчерська служба АТ «Криворіжгаз», що працює під брендом РГК, прийняла від споживачів 1925 заявок, з яких понад 1400 – про витік газу.

Найпоширенішими причинами є самовільне втручання споживачів у систему газопостачання, заміна газових приладів, недотримання вимог безпеки та відсутність регулярного технічного обслуговування внутрішньобудинкових мереж.

 

Вісім аварійних бригад АДС чергують цілодобово, оперативно виїжджаючи на виклики та ліквідовуючи аварійні ситуації. Більшість витоків та аварій можна уникнути за умови проведення регулярного технічного обслуговування внутрішніх мереж.

 

«Майже 74% викликів АДС пов'язані із запахом газу у приміщеннях, де встановлені газові прилади, тобто витік газу відбувається на внутрішньобудинкових мережах. Про їхнє обслуговування мають подбати власники, уклавши договір на технічне обслуговування», - розповідає директор технічний АТ «Криворіжгаз» Борис Рибка.

 

Проводити технічне обслуговування може компанія, яка має необхідні дозволи на роботи з газовим обладнанням, відповідну матеріально-технічну базу та спеціально навчений персонал.

 

Дізнатись інформацію та підписати договір на технічне обслуговування можна в 104.ua клієнтських просторах, або проконсультуватися за телефонами 067 62 92 104, 056 46 26 104.

 

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: