Пориви, витоки, відкриті люки. Як звернутися з проблемою до Кривбасводоканалу?

КОМУНАЛКА
16.11.20 - 13:21

Кривбасводоканал нагадує, що в період карантинних обмежень працює з абонентами дистанційно.

Звертатись до водоканалу пропонують за телефонами:

 

Кол-центр:
(056) 499-15-75
(067) 659-15-75
(066) 499-15-75

 

Понеділок – Неділя, з 8.00 до 20.00 (без перерви на обід)

Водозбут: (067) 560-03-20, (0564) 74-44-28

Центрально-Міський цех: (067)-550-79-72
 

Металургійний цех: (067)-551-27-50, (067)-553-60-57

Довгинцівський цех: (067)-551-24-71

Покровський цех: (067)-551-61-37

Сакаганський цех: (067)-551-63-46

Північний цех: (067)-551-77-67

Інгулецький цех: (067)-551-61-34

 

Центральна диспетчерська служба (056) 499-15-78 – цілодобово. Також для абонентів на зворотному зв’язку- онлайн-чат офіційного сайту Кривбасводоканалу https://kp-kvk.dp.ua, E-mail: coa@kp-kvk.dp.ua, aboncenterkvk@gmail.com, приватні повідомлення сторінки підприємства у соцмережі Facebook, Viber (067) 541-61-02 – для фотоповідомлень про пориви, витоки та відкриті люки.
 

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: