Потягів.нет. Залізничні перевезення призупинені. Як повернути гроші за квитки?

ВАЖЛИВО
18.03.20 - 12:39

Відсьогодні Укрзалізниця скасувала залізничне сполучення через карантинні заходи в країні. Що робити українцям, у яких на руках вже є квитки на поїзд, розповіли у прес-службі УЗ.

Як зазначають у відомстві, повернути квитки можна буде протягом одного місяця від дати запланованого відправлення скасованого поїзда.

 

Гроші за квитки, які куплені через інтернет, будуть повернуті через онлайн-сервіси. Повернення коштів на карту буде проводитися протягом 30 календарних днів після звернення. Якщо гроші повернуться за вирахуванням комісії, то її розмір буде також повернуто пасажиру на карту окремим платежем.

 

В Укрзалізниці звернулися до пасажирів з проханням не створювати натовпу і здавати куплені квитки в будівлях вокзалу з дотриманням всіх норм безпеки.

 

"Для зручності повернення квитків, придбаних у касах, і щоб уникнути концентрації людей біля кас, Укрзалізниця продовжила термін повернення квитків до одного місяця від дати передбачуваного відправлення поїзда. Тому закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки та не наражати своє життя на небезпеку, перебуваючи у натовпі", - сказано в повідомленні.

 

Як повідомляє РБК-Україна, після цього оголошення Укрзалізниця одразу ж влипла в скандал.

 

На Центральному залізничному вокзалі в Києві в трьох касах із п'яти неможливо повернути гроші за квитки. Про це повідомили в Telegram-каналі Pavlovsky News.

 

"Грошей у касі немає", - кажуть касири. Єдиний варіант розвитку подій - поставити позначку "повернути гроші протягом 90 днів" і чекати, - кажуть касири.

 

Квитки, куплені на дати закінчення карантину (29,30,31,1,2,3), порадили не здавати, оскільки ймовірність відновлення роботи вокзалу дуже висока.

 

 

 

 

 

 

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: