Потягів.нет. Залізничні перевезення призупинені. Як повернути гроші за квитки?
Як зазначають у відомстві, повернути квитки можна буде протягом одного місяця від дати запланованого відправлення скасованого поїзда.
Гроші за квитки, які куплені через інтернет, будуть повернуті через онлайн-сервіси. Повернення коштів на карту буде проводитися протягом 30 календарних днів після звернення. Якщо гроші повернуться за вирахуванням комісії, то її розмір буде також повернуто пасажиру на карту окремим платежем.
В Укрзалізниці звернулися до пасажирів з проханням не створювати натовпу і здавати куплені квитки в будівлях вокзалу з дотриманням всіх норм безпеки.
"Для зручності повернення квитків, придбаних у касах, і щоб уникнути концентрації людей біля кас, Укрзалізниця продовжила термін повернення квитків до одного місяця від дати передбачуваного відправлення поїзда. Тому закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки та не наражати своє життя на небезпеку, перебуваючи у натовпі", - сказано в повідомленні.
Як повідомляє РБК-Україна, після цього оголошення Укрзалізниця одразу ж влипла в скандал.
На Центральному залізничному вокзалі в Києві в трьох касах із п'яти неможливо повернути гроші за квитки. Про це повідомили в Telegram-каналі Pavlovsky News.
"Грошей у касі немає", - кажуть касири. Єдиний варіант розвитку подій - поставити позначку "повернути гроші протягом 90 днів" і чекати, - кажуть касири.
Квитки, куплені на дати закінчення карантину (29,30,31,1,2,3), порадили не здавати, оскільки ймовірність відновлення роботи вокзалу дуже висока.
«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»
Квитки для військових: сервіс працює і особливо популярний на Дніпропетровщині
Тепер – усе онлайн. Укрзалізниця спростила придбання пільгових квитків для людей з інвалідністю
Кому в подорож на осінні канікули? «Укрзалізниця» призначила два потяги через Кривий Ріг