Реєстрація бізнесу по-новому: що потрібно знати й куди звертатися

АКТУАЛЬНО
25.01.19 - 11:17

На початку 2019 року почали діяти зміни щодо подачі документів для державної реєстрації бізнесу в електронній формі.

Що змінилося і як тепер правильно подавати документи, пояснюють в управлінні з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради.

 

Якщо папери подають в електронній формі, то до заяви потрібно буде обов’язково додати оригінали електронних документів для державної реєстрації.  Оплатити адміністративні послуги можна на порталі електронних сервісів з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.

 

Крім того, документи для державної реєстрації, які подаються від одного суб’єкта господарювання, розглядаються в порядку черговості їх надходження після проведення державної реєстрації чи відмови в ній на підставі попередньо поданих документів.

 

Звернутися для надання послуг можна за такими адресами:

 

Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:

 

м. Кривий Ріг, майдан Праці, 1;

 

e-mail: vpr-business@kr.gov.ua

 

Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1;

 

«ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: viza@kr.gov.ua.

 

Територіальні підрозділи Центру адміністративних послуг «Віза»:

 

Тернівський район, вул. Короленка, 1А, каб. 129;

 

Покровський район, вул. Шурупова, 2, каб. 113 ;

 

Саксаганський район, вул.Володимира Великого 32, каб.119;

 

Довгинцівський район, вул. Дніпровське шосе, 11, каб. 102;

 

Центрально-Міський район, вул. Староярмаркова, 44;

 

Інгулецький район, проспект Південний, 1;

 

Інгулецький район, вул. Гірників, 19, каб.11

 

 

 

 

 

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: