"Віза електронна": доступні адміністративні, публічні послуги для криворіжців

КОРИСНО
07.12.19 - 9:03 338

У Кривому Розі задля відкритості, прозорості та максимальної доступності адміністративних, інших публічних послуг для замовників успішно діє проєкт "Віза електронна"

Нагадуємо криворіжцям, що у проєкті впроваджені такі електронні сервіси:

 

- «Електронна система оцінки якості надання послуг» з функціями смс-інформування замовників про готовність послуги та щохвилинним контролем якості роботи, як наших службовців так, і суб’єктів надання послуг.

 

- «Електронні архіви» ЦНАПу та управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради, що забезпечують зберігання документів щодо адміністративних послуг у сучасний спосіб.

 

- «Електронна система керування чергою» з можливістю попереднього запису на прийом до адміністраторів, у тому числі віддалено через мережу Інтернет.

 

- «Електронний реєстр Криворізької територіальної громади» - можливість отримання послуг у сфері реєстрації місця проживання протягом 15 хвилин, вдосконалення адмінпроцесів через використання інформаційно–телекомунікаційних технологій, створення основи для інформаційної інфраструктури електронного урядування міста.

 

- Мобільні додатки «Ваш Центр адміністративних послуг «Віза» і «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру адміністративних послуг «Віза» - це доступ до ЦНАПу з дому чи офісу 24 години на добу та 7 днів на тиждень і вся інформація щодо послуг від народження до пенсії.

 

- Вебпортал Центру адміністративних послуг «Віза» з особистим кабінетом користувача.

 

- Безкоштовна «Гаряча» лінія Центру «Віза», яка працює у будні з 9.00 до 17.00 і надає консультації зі всіх питань, які стосуються роботи Центру.

 

- Інтерактивне опитування «Активний громадянин» впроваджене з липня 2017 на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконкому з можливістю взяти участь в дослідженні (у тому числі і з використанням сервісу швидкого переходу: QR-коду) щодо реалізації в органах місцевого самоврядування Кривого Рогу реформи адміністративних послуг, основним завданням якої є клієнтоцентричність.

 

- Інтерактивні сервіси: інтерактивні інструкції «Інтерактивний гід», інтерактивна карта-навігатор «Дорога до нас»; календар подій, відеоінструкції та промо-відео на каналі Ютьюб; системна аналітика та інфографіка.

 

Другий напрямок проєкту «ВІЗИ ЕЛЕКТРОННОЇ» - імплементовані технології для розвитку електронного урядування та доступності послуг ЦНАПу:

- серверне забезпечення та програмно-апаратний комплекс,
- 12 інформаційних сенсорних кіосків, у тому числі для людей з особливими
потребами;

- місце для самообслуговування замовників ЦНАПу.

 

Третій напрямок - стимулювання розвитку інформаційного суспільства та медійний супровід процесу цифрової трансформації шляхом:

- розміщення новин в рубриці «Ваша Digital Віза» через міські засоби масової інформації, публікації на офіційному вебсайті Криворізької міськради та її виконкому, офіційному вебпорталі міста «Криворізький ресурсний центр», вебпорталі Центру адміністративних послуг «Віза»;
- популяризації електронних послуг із залученням засобів масової інформації, громадських організацій через підготовку відповідних відеороликів, інформаційних матеріалів, проведення семінарів, тренінгів, краудсорсинг проєкту «Моя Digital Віза» тощо.
 

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: