Як зв'язатися з Кривбасводоканалом на період карантину? Телефони, онлайн

КОРИСНО
19.03.20 - 13:44

У зв’язку із епідеміологічною ситуацією у світі, на період карантину утримайтесь від особистих візитів до “Кривбасводоканалу”, - радять комунальники.

Для вирішення поточних питань ви можете скористатися телефонами нашої гарячої лінії:

 

Кол-центр: (056) 499-15-75, (067) 659-15-75, (066) 499-15-75. Понеділок – Неділя, з 8.00 до 20.00 (без перерви на обід).

 

Водозбут: (067) 560-03-20, (0564) 74-44-28
Центрально-міський Цех: (067)-550-79-72
Металургійний Цех: (067)-551-27-50, (067)-553-60-57
Довгинцівський Цех: (067)-551-24-71
Покровський Цех: (067)-551-61-37
Сакаганський Цех: (067)-551-63-46
Північний Цех: (067)-551-77-67
Інгулецький Цех: (067)-551-61-34
Центральна диспетчерська служба (056) 499-15-78 – цілодобово
Служба технічної інспекції (відділ по роботі з юридичними особами): (098)-995-91-95

Відділ кадрів:

Первинні консультації щодо працевлаштування відбуваються за номером (067) 563-35-62 з понеділка по п’ятницю, з 8.00 до 17.00

Особистий прийом у керівника підприємства на період карантину також відбуватиметься в онлайн-режимі з 9.00 до 11.00 з понеділка по п’ятницю за допомогою сервісу Google Hangouts (дивись зображення❗️).

А також для вас на зворотньому зв’язку в робочий час: онлайн-чат офіційного сайту Кривбасводоканалу, E-mail: aboncenterkvk@gmail.com , kvk.zvernennya@gmail.com

Приватні повідомлення сторінки підприємства у соцмережі Facebook, Viber (067) 541-61-02 – для фотоповідомлень про пориви, витоки та відкриті люки.

 

 

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: