ЮНІСЕФ та INSCIENCE запрошують молодь створити проєкт з медіаграмотності та виграти 50 тисяч грн

КОНКУРС
21.10.20 - 10:17

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та організація INSCIENCE відкрили прийом заявок на онлайн-змагання молодіжних проєктів із медіаграмотності ІНФОТОН. Подія відбудеться 6-8 листопада, а за її результатами три команди-переможці отримають грошові призи в  50 000 грн на здійснення своїх ініціатив.

Ми взаємодіємо з медіа регулярно, щодня гортаємо стрічки соцмереж та ділимося новинами з друзями. Та чи вміємо розуміти інформацію, фільтрувати її та критично оцінювати? 

 

Молоді люди віком 13-25 років зможуть створити власні проєкти з медіаграмотності на різні теми та в різних форматах та отримати призи.

 

«Нам пощастило жити в сучасному технологічному світі, де ми маємо доступ до інформації у будь-який час. Проте розповсюдження коронавірусної хвороби показує, як інфодемія – велика кількість онлайн та офлайн інформації – може шкодити життям мільярдів людей у світі. Опитування U-Report показують, що молодь в Україні почуває стрес через інфодемію та потребує більше достовірної інформації про COVID-19. Ми вирішили дати змогу молодим людям створити власні проєкти з медіаграмотності, щоб їхні голоси були почуті та щоб заохотити їх просувати здорову поведінку серед своїх однолітків та родин», — каже  Лотта Сильвандер, голова офісу ЮНІСЕФ в Україні.

 

Подія відбудеться у форматі хакатону: за 48 годин команди молоді з допомогою менторів створять власні проєкти. Серед менторів — фахівці зі сфер бізнесу та медіа, представники креативної індустрії, фінансисти та консультанти з юридичних питань. 

 

Завдяки проєктам молодь може розвінчати міфи про коронавірусну інфекцію, креативно розповісти про науку, вигадати гру про здоровий спосіб життя для своїх однолітків чи запустити власний блог про захист довкілля, на який підпишеться весь університет. 

Ознайомитися з деталями онлайн-змагання ІНФОТОН та зареєструватися можна сайті. Дедлайн — 4 листопада.

 

Крім того, 24 жовтня та 27 жовтня відбудуться безкоштовні вебінари, під час яких спікери розкажуть про успішні проєкти з медіаграмотності, як розвивати критичне мислення завдяки креативності та гумору, охопити десятки тисяч людей та навіть отримати приз в Каннах.

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: