Зателефонувати стане простіше: Дніпровські електромережі додали телефонні лінії для клієнтів

АКТУАЛЬНО
05.03.19 - 10:07 990

З 11 березня ДТЕК Дніпровські електромережі оновить контактні лінії свого колл-центру.

Жителі Дніпра й області можуть зв’язатися з компанією за оновленими номерами телефонів.

 

Зателефонувати до колл-центру можна буде за трьома телефонними лініями:

(056) 790–99–00,

(066) 790–99–00,

(067) 790–99–00.

Клієнти зможуть вибрати, який спосіб зв’язку для них краще: стаціонарний або мобільний. За цими телефонами можна залишити заявку на ремонт або приєднання, проконсультуватися з усього спектру послуг.

 

«Оператори нашого колл-центру щодня приймають до 9 тисяч дзвінків від клієнтів, пов’язаних із питаннями електропостачання. При цьому, понад 80 % з них відбуваються з мобільних телефонів і тільки 10 % — з міських. Ми ставимо завдання збільшити доступність компанії, кількість каналів взаємодії та підвищити їхню зручність», — повідомила керівниця департаменту з обслуговування клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі Олена Лабога.

 

З 11 березня 2019 року колишній номер колл-центру 0 800 500 444 анулюється й діяти вже не буде.

 

Крім колл-центру, залишати заявки, пов’язані з якістю й надійністю електропостачання, термінами приєднань до електромереж, можна в особистих повідомленнях на офіційній сторінці ДТЕК Дніпровські електромережі в соціальній мережі Facebook.

 

Крім того, через сайт компанії doe.com.ua можна оформити заявку на підключення до електромереж. Також працює Особистий кабінет клієнта, де можна перевірити наявність заборгованості за 2018 рік.

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: