«Активний громадянин»: завершилося опитування щодо якості послуг Центру «Віза»
Участь в опитуванні взяли 224 криворіжця. 97,6% респондентів задоволені рівнем консультування, культурою мови на рецепції, якістю вивісок, вказівників, стендів з інформацією, облаштуванням зони очікування вхідної групи Центру «Віза» («Центр Дії»), в тому числі місця для самообслуговування.
Усі опитані відповіли, що були прийняті адміністраторами Центру «Віза» («Центр Дії») вчасно. До того ж, високо оцінили зручність приміщень Центру «Віза» («Центр Дії») для людей з обмеженими фізичними можливостями.
"Дякуємо Вам за високу оцінку нашої роботи. Не зупиняючись на цьому, ми прагнемо підвищити рівень обслуговування наших споживачів послуг, тому, у листопаді 2023 року пропонуємо прийняти участь у новому опитуванні", - зазначили фахівці Центру «Віза».
«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»
У червні криворізькі мобільні «Візи» змінюють свій графік та формат роботи
Порушуєте об’єкти благоустрою в Кривому Розі на карантині? Оформлюйте дозвіл онлайн
Криворізький центр адмінпослуг першим в Україні розпочав видачу кваліфікованих електронних підписів