«Активний громадянин»: завершилося опитування щодо якості послуг Центру «Віза»

ВАЖЛИВО
01.11.23 - 10:50

На сервісі «Активний громадянин» вебпорталу Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») протягом вересня та жовтня провели опитування містян щодо якості послуг.

Участь в опитуванні взяли 224 криворіжця. 97,6% респондентів задоволені рівнем консультування, культурою мови на рецепції, якістю вивісок, вказівників, стендів з інформацією, облаштуванням зони очікування вхідної групи Центру «Віза» («Центр Дії»), в тому числі місця для самообслуговування.

 

Усі опитані відповіли, що були прийняті адміністраторами Центру «Віза» («Центр Дії») вчасно. До того ж, високо оцінили зручність приміщень Центру «Віза» («Центр Дії») для людей з обмеженими фізичними можливостями.

 

"Дякуємо Вам за високу оцінку нашої роботи. Не зупиняючись на цьому, ми прагнемо підвищити рівень обслуговування наших споживачів послуг,  тому, у листопаді 2023 року пропонуємо прийняти участь у новому опитуванні", - зазначили фахівці Центру «Віза».

 

Сайт ЦНАП «Віза» (Центр «Дії»)

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: