7 км дороги на південь від Кривого Рогу зроблять за технологією укочуваного цементобетону
Таке покриття здатне витримати навантаження від габаритних транспортних засобів, - кажуть в Укравтодорі.
Застосування шлакових матеріалів дозволить підвищити рівень локалізації дорожнього будівництва, значно покращить екологічну ситуацію в регіоні та здешевить виконання робіт, - переконують дорожники.
Дніпропетровська область – одна з лідерів металургійного виробництва та використання промислових відходів у будівництві доріг у 2020 році. Подібні технології активно практикували у 70-х роках минулого століття, до яких нині повертаються.
До кінця року у будівництві доріг державного значення планується використати близько 500 тисяч кубометрів металургійних шлаків, вже використано більше 100 тисяч.
Деталі тендеру: роботи з проведення експертизи проєктної документації по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці км 132+736- км 140+056, Дніпропетровська область» (71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва). Очікувана вартість: 285 642 гривень. Термін подання пропозиції консультаційних послуг у галузях інженерії та будівництва означеної ділянки – 16 вересня 2020 року, строк надання послуг: 31 грудня 2020.
«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»
Ремонт 103 км автодороги Н-23 Кропивницький - Кривий Ріг - Запоріжжя завершений, - Укравтодор
На дорозі Кропивницький - Кривий Ріг лісники створили місце відпочинку для автомобілістів
На криворізькій трасі з'явились експериментальні дорожні знаки. Що в них нового?