Ні скарг, ні пропозицій. Куди звертатись без Книги відгуків?

АКТУАЛЬНО
07.10.20 - 13:51

Набув чинності наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, який остаточно скасовує обов’язковість ведення Книги відгуків та пропозицій.

В міністерстві нагадали, що в березні 2019 року уряд скасував обов'язкове ведення Книги відгуків та пропозицій. Проте вимоги та згадки про книгу скарг залишалися в низці нормативних документів, зокрема, наказах Мінекономіки.

 

У відомстві називають це «черговим кроком в напрямку дерегуляції, цифровізації бізнес-процесів та зменшення застарілих норм».
До цього підприємці були змушені витрачати час та значні кошти на адміністрування Книги відгуків та пропозицій, яка мала бути в кожному торговому відділі та залі закладу громадського харчування.

 

За даними міністерства, в рік такі витрати сягали понад 44 млн гривень. В цю суму включали організаційні витрати, призначення відповідального за неї, розгляд скарг.
«Варто зауважити, що наявність Книги не гарантувало розв'язання проблемних питань, які виникали у покупців», — додали у Мінекономіки.

 

У владній структурі наголосили, що зараз є більш ефективні та зручні інструменти контролю та захисту прав споживачів. Так, можна залишати свої відгуки через «гарячу лінію», електронне та класичне листування чи соціальні мережі.

 

Крім того, сьогодні споживачі можуть звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та її територіальних органів.

 

«У територіальних органах Держпродспоживслужби та в багатьох місцевих держадміністраціях створені та функціонують консультаційно-інформаційні служби, де споживачі можуть отримати інформацію та допомогу з захисту своїх прав», — пояснили у відомстві.

 

Джерело – Громадське телебачення.

 

Фото на прев'ю з мережі Інтернет (сайт delo.ua).

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: