Обіцяють відповідати швидко. Зауваження до Укрзалізниці можна надсилати в месенджер

КОРИСНО
20.02.20 - 14:23

Укрзалізниця удосконалює контактний центр. "Ми запустили ще один канал комунікації з пасажирами у Facebook-меседжер", - повідомляють на сторінці УЗ.

Тепер звертатися з питаннями, зауваженнями та пропозиціями можна до контактного центру Укрзалізниці за номером 0800-50-3111 або надсилати повідомлення в соціальній мережі Facebook.

 

"Обіцяємо відповідати швидко", - парирують на коментарі дописувачів адміни сторінки.

 

 

Як ми писали,  Олексій Гончарук заявив, що Україна хоче передати Укрзалізницю в управління німецькій залізничній компанії Deutsche Bahn на 10 років.

 

 

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: