Порушили ваші споживацькі права? Залиште скаргу у новому чат-боті!

КОРИСНО
22.06.21 - 16:17

Держпродспоживслужба у тестовому режимі запустила чат-бот, через який споживачі можуть швидко і зручно поскаржитися на порушення їхніх прав.

Про це повідомили на сторінці служби.

 

Там створили зручний інструмент комунікації, тож відтепер українцям не потрібно надсилати листи або втрачати час у чергах на прийом.

 

Для того, щоб залишити звернення, потрібно вказати дані заявника, обрати тип звернення (заява, скарга, пропозиція) та викласти суть проблеми. Після цього необхідно відповісти на додаткові запитання. До заяви можна додавати фото або документи.

 

Чат-бот є одним із компонентів системи Е-споживач, скористатися ним можна у  соціальній мережі Telegram за посиланням.

 

Фото на прев’ю з мережі Інтернет.

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: