Що саме повинен знати споживач у разі сумніву в якості наданих житлово-комунальних послуг?

АКТУАЛЬНО
20.02.19 - 17:17

Сьогодні для богатьох криворіжців є актуальним питання, як отримати якісні житлово-комунальні послуги.

Що саме повинен знати споживач у разі сумніву в якості наданих житлово-комунальних послуг?

 

Пам'ятайте! У разі ненадання чи надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальних послуг, ви маєте право викликати виконавців (їх представників) для перевірки якості або кількості цих послуг.

В акті-претензії зазначають виявлені факти невідповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором.

Акт-претензія складається у двох примірниках і підписується споживачем та виконавцем комунальної послуги (його представником) або управителем багатоквартирного будинку.

Один примірник акта-претензії передається споживачеві, другий — зберігається у виконавця комунальної послуги (його представника) або управителя багатоквартирним будинком.

 

У разі неприбуття виконавця комунальної послуги (його представника) або управителя багатоквартирного будинку в установлений договором строк чи необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії, такий акт вважається дійсним, якщо він підписаний споживачем та не менш як двома іншими споживачами відповідної послуги. У такому випадку акт-претензія надсилається виконавцю або управителю багатоквартирного будинку рекомендованим листом.

Слід зазначити, що вищевказаний Порядок повністю виключає участь органів місцевого самоврядування у процесі надання житлово-комунальних послуг, а також контролю за їхньою якістю, у тому числі і шляхом задоволення звернень громадян.

Споживач також має право звернутися до відповідних уповноважених державних органів за захистом порушених прав щодо якості надання комунальних послуг та/або послуг з управління багатоквартирним будинком.

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: