Сьогодні тестували проєкт «Кривий Ріг смарт-сіті 2020». Як він працюватиме?

КОРИСНО
12.08.20 - 16:05

Електронна платформа з 11 сервісів розпочала роботу в тестовому режимі. В діджитал-проєкті «Кривий Ріг смарт-сіті 2020» задіяні всі служби - від виконкомів та райрад до комунальних підприємств та інших установ. Сьогодні відбулася нарада, на якій мер міста, як ініціатор проєкту, анонсував початок тестової експлуатації. 

«Мета зрозуміла - комфортне проживання мешканців Кривого Рогу та відповіді на їхні запитання. Це ще й можливості впливу містян на прийняття важливих для громади рішень. Починаємо роботу з тестування для виконавців, щоб до моменту, коли ми почнемо роботу з людьми, у нас вже все було налагоджено і відпрацьовано», - заявив Юрій Вілкул.

 

 

Серед 11 сервісів стартапу - аналітика міської ради і звітності міського голови, оцінка якості послуг місцевого самоврядування, реєстр об’єктів комунальної власності і землі. Також є сервіс електронних консультацій із громадськістю. В тестовому режимі вже створено 16 консультацій, на розгляді - ще 4 регуляторні акти. 

 

Упровадження такого сервісу - необхідний механізм взаємодії міської влади та мешканців. Проєкт дасть можливість вести діалог з владою, вносити свої пропозиції до рішень та нормативно-регуляторних актів. 

 

 

На сьогоднішній нараді знайомились з роботою новоствореного Контакт-центру. Саме сюди будуть надходити всі звернення мешканців міста в режимі 24/7. Незабаром кожен криворіжець зможе звернутися за безкоштовним номером телефону. 
 

 

«Структура контакт-центру передбачає систему взаємодії криворіжця, кожного окремого мешканця, з міським головою - через операторів, аналітиків, контролерів, виконавців. У цій системі органи місцевого самоврядування та виконавці тепер будуть працювати за єдиним регламентом і класифікатором, за доступними каналами зв’язку», - пояснила заступниця міського голови Надія Подоплєлова.

 

 

Отже, дзвінок надходить до оператора, якій створює заявку онлайн. Далі її вже може бачити виконавець. Відділ контролю стежить за тим, щоб звернення були відпрацьовані вчасно, а відділ аналітики веде щоденний моніторинг. Тож, найімовірніше, наприкінці цього місяця, криворіжці опановуватимуть 11 корисних електронних сервісів.

 

 

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: