У трамвая - іменини! Криворізький трамвай відсвяткував своє 85-річчя

ПОДІЯ
17.01.20 - 16:22

Криворізькому трамваю виповнилось 85. Сьогодні вже мало хто пам'ятає назву "Трамелектро" - а саме з такої вивіски у місті починався розвиток трамвая.

Першими "трударями" на лінії були всього два вагони. Нині ж довжина трамвайних маршрутів по місту - понад 130 кілометрів.

 

Щодоби на лініях курсують більше сотні машин. На 18-ти маршрутах щоденно перевозять 110 тисяч пасажирів. 

   
Історія криворізького трамвая є невід'ємною частиною історії міста. Розпочалась вона у 1934 році. Саме тоді стартувало будівництво першої трамвайної лінії від площі Леніна у Центрально-Міському районі до металургійного заводу.

 

Її довжина становила лише 6 кілометрів. Перші трамвайні лінії були одноколІйні, з численними стрілочними переведеннями й запасними коліями.

 

Але і це на той час було великим досягненням. Після війни перший трамвай почав курсувати відновленим маршрутом вже в 1946 році.

 

У наступних роках новим трамвайним сполученням були з"єднані з Центрально-Міським районом металургійний та коксохімічний заводи, Соцмісто, Дзержинка, Південний і Новокриворізький ГЗК та станція "Кривий Ріг - Головний".

 

У іменинника - гарні перспективи. Мерія планує суттєво оновити рухомий склад транспортного підприємства - так само масштабно, як це було зроблено для тролейбусного парку.

 

"Вважаємо, що з цією функцією ми впорались, отримуємо нові тролейбуси. Аналогічний проєкт співпраці ми розпочали з Європейським банком реконструкції та розвитку стосовно оновлення і трамвайного парку, насамперед, на наземній лінії. Тому, я думаю, у найкоротші терміни мешканці нашого міста побачать і оновлений рухомий транспорт, і значно покращену пасажирську інфраструктуру у нашому місті", - запевнив Олександр Катриченко, заступник міського голови.

 

Колишній керівник підприємства Микола Бабкін каже, що мріє про оновлення підприємства. Пригадує, масштабна заміна рухомого складу - дужа давня історія, і добре, що вона сьогодні відроджується.

 

"Щодо оновлення рухомого складу був повний порядок. Щороку ми отримували по 10 нових трамваїв. Я вважаю, що зараз головне завдання - оновлення рухомого складу, тому що й досі курсують трамваї, які вже двічі відпрацювали свій нормативний термін. Тож необхідно оновлювати", - каже Микола Бабкін, директор підприємства "Міський трамвай" у 1980 - 2011 роках.

На підприємстві "Міський трамвай" сьогодні працює дружний і згуртований трудовий колектив, працюємо задля наших улюблених пасажирів", - стверджує Євген Якуненко, директор КП "Швидкісний трамвай".

 

На урочистому зібранні лунали слова подяки людям, які забезпечують мешканцям міста надійне транспортне сполучення, перевозять велику кількість пасажирів пільгових категорій, дбають про комфорт та безпеку пасажирів.

 

З ювілеєм трудовий колектив привітали представники транспортних, комунальних, галузевих та відомчих управлінь, промислових підприємств та профспілкових організацій. 

 

 

 

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: