Ведемо переговори з відомою швейцарською компанією Stadler щодо будівництва нового машинобудівного заводу у Кривому Розі, - Олександр Вілкул

ВАЖЛИВО
07.10.21 - 18:42

У Кривому Розі з робочим візитом перебувала делегація представників компанії  Stadler. Це крупний швейцарський виробник пасажирських  електро- та дизель-поїздів.  Компанія планує  звести в Україні новий машинобудівний завод і зараз проводиться ретельний відбір оптимального майданчика під нове будівництво. Завдяки проведеним раніше переговорам Кривий Ріг - з його індустріальним потужним потенціалом, зручною логістикою та наявністю відповідних  фахових спеціальностей - в числі основних претендентів. 

Перспективи  співпраці із швейцарською компанією та нові перспективи для розвитку Кривого Рогу  обговорили керівництво міста, генеральний  директор  Stadler CIS AG  Олександр Люфт, керівники та фахівці швейцарської компанії. Також вони провели виїзну нараду та оглянули земельну ділянку під будівництво заводу в Покровському районі.
Керівництво компанії Stadler відзначило високий рівень підготовки криворізької презентації та професійний підхід. 

 

 

«Для нас велика честь побувати у вас в місті. Наша компанія має великий інтерес до українського ринку. Ми його активно вивчаємо та презентуємо наші продукти. Ми розуміємо, що в Україні є величезний потенціал й готові привнести сучасні технології та співпрацювати в різних напрямках. Величезне спасибі за якісну підготовку всіх документів і матеріалів», - сказав гендиректор Stadler CIS AG  Олександр Люфт.

 

 

 

«Кривий Ріг має комплексну Стратегію розвитку міста, у якій чітко та послідовно сформовані  ключові стратегічні напрямки для міста. І одним із ключових завдань є саме розвиток   високотехнологічного машинобудування.  Для нас  проєкт з крупним міжнародним концерном є  надзвичайно важливим не лише в контексті залучення фінансових інвестицій. Передусім,   це  інвестиції  у професійні кадри, створення нових робочих місць. Адже, ми ставимо за мету, щоб  криворізькі фахівці залишалися у рідному місті та мали тут перспективи  для  кар’єрного розвитку.  І будівництво нового заводу  - реальна можливість це зробити», - зазначив Голова громадської ради при виконкомі міськради Олександр Вілкул.

 

 

 

У Кривому Розі компанія планує розмістити  машинобудівний завод з виробництва електротягового та пасажирського обладнання для  залізничних перевезень. Завод  буде складатись із двох комплексів. Перший – з  виробництва комплектуючих, а другий - комплекс із зборки кінцевої продукції - сучасних поїздів і вагонів.   

 

 

«Місто безкоштовно надає ділянку площею 48 га. Крім цього, ми повністю  беремо  на себе підведення  всіх комунікацій: електроенергія, газ, вода, водовідведення. Територія має  достатньо комфортне  розташування із зручною транспортною  розв’язкою. Зокрема, тут проходить  пасажирський транспорт і для працівників не буде проблеми як дістатися до місця роботи. Також, поряд проходить залізна колія,  є виїзд на центральні автомагістралі у напрямку Дніпра та Києва, працює  міжнародний аеропорт.  Ми також вивчили наш ринок праці  з  урахуванням потреб інвестора  і з усією відповідальністю можемо говорити про те,  що випускники криворізьких технікумів та університетів цілком відповідають фаховому рівню та професійним вимогам компанії. Тому, питання робітничих кадрів буде вирішене на 100 %», - сказав  О. Вілкул. 
   

 

Довідково: Стратегія розвитку  Кривого Рогу була презентована  Головою  громадської ради міста  Олександром Вілкулом під час  круглого столу «Трансформація мономіст та  індустріальних територій» за участю Генерального консула Федеративної Республіки Німеччини Тані Байєр, Генерального секретаря Асамблеї європейських регіонів Крістіан Спар, депутата Європейського парламенту, члена міжнародного комітету Європейського парламенту Лукаса Мандла, директора представництва Фонду Ганса Зайделя в м. Київ Беньяміна Боббі, віце-президента Фонду підтримки будівельної галузі Торальфа Вайзе, експертів і фахівців щодо інфраструктурних проєктів.   зараз 60% доходів міста і криворіжців складають продукція гірничо-металургійного комплексу. І лише 40% - інші товари і послуги.   Завдання Стратегії - змінити це співвідношення на користь інших галузей. ГМК зростає в середньому на 1,5% на рік. Необхідно забезпечити паралельний приріст і в інших областях більше ніж на 5% в рік. Тоді до 2030 року 60% бюджету будуть давати інші галузі, а 40%  - ГМК. При цьому, наполовину збільшиться загальний валовий продукт міста, відповідно, буде зростання робочих місць.

 

 

 

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: