Ю. Вілкул: В умовах війни міський Контакт-центр 1520 допомагає не лише криворіжцям, а й переселенцям

ВАЖЛИВО
17.05.22 - 13:54

Зателефонувавши на безкоштовний номер 1520, криворіжці та біженці, що перебувають у місті, мають змогу отримати фахову відповідь на будь-яке питання. 

За час війни оператори Контакт-центру прийняли понад 26 тисяч дзвінків, за якими було сформовано близько 8 тисяч заявок та надано понад 18 тисяч різних консультацій.

 

Про організацію та особливості діяльності Контакт-центру в умовах воєнного стану йшла мова на робочій нараді, яку провів в. о. міського голови Кривого Рогу Юрій Вілкул. 

 

«Ви теж на передовій, адже кожного дня допомагаєте сотням людей. Ваша упевненість, виваженість та компетентність дає криворіжцям та переселенцям розуміння, що місто працює, міська влада тримає руку на пульсі та робить все для захисту людей. Що важливо - завдяки вам ми щодня маємо зворотній зв'язок із жителями, знаємо та аналізуємо, що їх турбує, і коригуємо та вдосконалюємо нашу роботу, з урахуванням потреб людей», - зазначив Ю. Вілкул, звертаючись до фахівців Центру.

 

 

Проблематика питань, з якими звертаються жителі, змінюється залежно від оперативної ситуації в країні. На сьогодні, приблизно третина від усіх сформованих заявок –ті, що повинні виконуватися протягом доби. 60 % з цих заявок - проблемні питання, які направляються та виконуються виконкомами райрад. 

 

«Протягом останнього місяця ми запровадили практику зворотного зв’язку з мешканцями, які до нас звернулися, щодо вивчення рівня задоволеності: чи справді виконані заявки, чи задоволені люди результатом. Маю сказати, що 90% опитаних дякували за проведену роботу. Четверту частину дзвінків складають питання, пов’язані з безпекою. А це - стан захисних споруд, відключення зовнішнього освітлення та світлової реклами об’єктів бізнесу, тощо. Телефонують до Контакт-центру й внутрішньо-переміщені особи. Якщо у перші місяці війни їх хвилювали питання як зареєструватися та отримати довідку, про розклад руху евакуаційних потягів, то зараз запитують де знайти житло, яким чином отримати соціальну допомогу як від держави так і від міжнародних організацій. Ще один блок питань – надання медичної допомоги та як подати заявку про пошкоджене, внаслідок бойових дій, майно. Всього, за цей час прийнято понад 1800 дзвінків від переселенців. Ми уважно вислуховуємо кожного, аналізуємо зміст проблеми. Якщо можемо, одразу консультуємо, якщо ж потрібні більш детальні фахові роз’яснення, то формуємо заявку і направляємо до виконавців», - підкреслила координатор Контакт-центру Інна Сторожук.

Наразі робота Контакт-центру триває в цілодобовому режимі. Можна телефонувати на номер 1520 або 056 499 1520 або ж залишити електронну заявку на сайті https://spilkuisia.kr.gov.ua/  (https://spilkuisia.kr.gov.ua/) чи у мобільному додатку «Контакт-центр м. Кривий Ріг».

 

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: