Заміна опалювального котла по акції: скористайтеся комплексною можливістю «все включено»

РЕКЛАМА
29.09.21 - 10:52

Продовжуємо розмову щодо реконструкції газових мереж та обладнання, послуги щодо чого на експертному рівні надають фахівці Криворіжгазу.

На запитання відповідає директор з капітального будівництва АТ «Криворіжгаз» Михайло Жих.

 

- Завершуючи тему реконструкції саме внутрішньобудинкового опалювального обладнання, розкажіть, скільки коштує заміна котла?

 

- Фіксованої вартості послуги реконструкції котла немає, адже вона розраховується відповідно до проєкту, тобто індивідуально й залежно від умов, складності виконання та деяких інших обставин.

 

Проте Криворіжгаз пропонує скористатися спеціальною акційною пропозицією, яка діє за умови заміни котла без зміни потужності та місця розташування цього опалювального приладу.

Відповідно до цієї акційної пропозиції, придбавши обраний котел на https://market.104.ua/, замовник отримує комплексну можливість «все включено», при якій вартість усіх робіт з реконструкції котла для клієнта на загал складе 8500 грн. До цієї вартості входить повний обсяг необхідних заходів: демонтаж та монтаж відповідного обладнання, оформлення пакету дозвільних та технічних документів, сертифіковані матеріали та комплектуючі, а також увесь спектр робіт фахівців компанії.

 

- Які документи необхідно надати для проведення заміни котла?

 

- Це залежить від того, хто саме їх подає.

 

Для фізичних осіб це такий перелік: паспорт, ідентифікаційний код; документи, що посвідчують право власності на об’єкт реконструкції; технічний паспорт на квартиру або будинок.

 

Для юридичних осіб:

- документи, що посвідчують право власності чи користування замовника на об’єкт реконструкції;

- документ, що посвідчує право власності чи користування замовника на земельну ділянку (з графічним планом);

- якщо звернення для реконструкції виконується не самим власником чи користувачем об’єкту реконструкції, а довіреною особою, то необхідно надати належним чином оформлену довіреність;

- технічний паспорт об’єкту;

- ситуаційний план (схема) щодо місце розташування земельної ділянки з визначенням її меж;

- статут;

- наказ про призначення директора;

- реквізити підприємства;

- довідка ЄДРПОУ;

- свідоцтво про реєстрацію платника податків;

- свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;

- лист на технічну можливість газопостачання об’єкту (до заяви ≥16м³/год).

 

Для попередніх консультацій щодо цього, замовнику варто звернутися до одного з центрів «Клієнтський простір 104.ua», туди ж подається й пакет означених документів.

Таких центрів у нашому місті чотири, за адресами: вул. Віталія Матусевича, 2-а, пр. Поштовий, 19, вул. Ракітіна, 11, вул. Володимира Великого, 29-в, час роботи - понеділок-п'ятниця з 8.00 до 17.00, без перерви, довідкові телефони 46-26-104 або 067-62-92-104.

 

 

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: