Скандал на Укрпошті: працівницю криворізького відділення мають звільнити. Відео

КОМЕНТАР
22.02.21 - 9:31

Працівницю одного з відділень Укрпошти на 95-му кварталі (вул Волгоградська, 9), поведінка якої днями викликала скандал, мають звільнити. Такою була офіційна відповідь керівництва Укрпошти на скаргу криворіжця.

У пресслужбі установи заявили, що заступниця начальника відділення порушила вимоги закону, тож її звільнять.

 

Конфлікт між споживачем та працівницею Укрпошти виник після того, як вона відмовилася одягти маску (згідно з вимогами карантину), обслуговувати клієнта державною мовою, а також вимагала від нього покинути відділення.

 

На відео, яке виклав у мережу відвідувач, жінка поводиться агресивно, підвищує голос, забороняє себе знімати та відмовляється обслуговувати відвідувача українською мовою. Чоловік наводить їй норми нещодавно прийнятого закону про необхідність послуговуватися державною мовою. Але працівниця вимагала показати їй, "де таке написано" і погрожувати клієнту викликом поліції. 

 

"Вы не имеете права меня снимать. Все такие умные стали, ведете себя, как быдло. Я разговариваю, как мне удобно", - аргументувала свою поведінку працівниця.

 

Перед тим чоловік приходив на пошту протягом трьох днів, але його проблему так і не змогли вирішити. Після розмови з працівницею відділення, містянин відправив відео керівництву Укрпошти. 

 

Як стало відомо з коментаря пресслужби Укрпошти, скарги на якість обслуговування в цьому відділенні надходили й раніше.

"Крім порушення норм законів про мову і обов'язкового використання засобів індивідуального захисту, співробітниця знехтувала правилами обслуговування клієнтів, підвищувала голос і використовувала лайливі слова, що абсолютно неприйнятно. З огляду на грубість порушень і наявність попереджень керівництва за якістю обслуговування раніше, неввічливого спілкування та порушення стандартів якості обслуговування, ігнорування внутрішніх розпоряджень, в компанії було прийнято рішення звільнити працівницю. Мовою поштового зв'язку Укрпошти, відповідно до ст. 4 Закону України «Про поштовий зв'язок», є державна мова. Додатково працівникам через внутрішні канали комунікації були надані роз'яснення про обов'язкове обслуговуванні, надання інформації про товари і послуги клієнтів українською мовою", - відповіли поштовики.

 

Відео - нижче.

«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»

Читайте також: