АТ «Криворізька теплоцентраль» відкриває цілодобову гарячу телефонну лінію

Цілодобова гаряча телефонна лінія АТ «Криворізька теплоцентраль» - механізм комунікації надавача послуги з постачання теплової енергії зі споживачами, який дозволяє оперативно реагувати на проблемні питання, які виникають у наших споживачів, - повідомили на підприємстві.
На лінії працює команда, якій у режимі 24/7 можна залишити:
- інформацію щодо пошкодження на квартальних та магістральних трубопроводах теплопостачання;
- заявки стосовно обмеження надання або якості послуги з постачання теплової енергії;
- заявки щодо нарахувань тощо.
Усі звернення, заявки та пропозиції передаються фахівцям за напрямками для оперативного реагування та надання відповідей, - уточнили в Теплоцентралі.
«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»
Зловживання на 80 млн грн? Стали відомі подробиці обшуків НАБУ на «Криворізькій теплоцентралі»
Графіки - на папері. Як «Криворізька теплоцентраль» готується до опалювального сезону
«Криворізька теплоцентраль» має вакансії і запрошує містян на роботу