АТ «Криворізька теплоцентраль» відкриває цілодобову гарячу телефонну лінію
Цілодобова гаряча телефонна лінія АТ «Криворізька теплоцентраль» - механізм комунікації надавача послуги з постачання теплової енергії зі споживачами, який дозволяє оперативно реагувати на проблемні питання, які виникають у наших споживачів, - повідомили на підприємстві.
На лінії працює команда, якій у режимі 24/7 можна залишити:
- інформацію щодо пошкодження на квартальних та магістральних трубопроводах теплопостачання;
- заявки стосовно обмеження надання або якості послуги з постачання теплової енергії;
- заявки щодо нарахувань тощо.
Усі звернення, заявки та пропозиції передаються фахівцям за напрямками для оперативного реагування та надання відповідей, - уточнили в Теплоцентралі.
«Дізнавайтесь про новини міста першими! Підписуйтесь на наш Telegram!»
У Покровському районі 2 дні не буде тепла: пошкоджено магістральний трубопровід теплових мереж
І це ще ціну на тепло не піднімали! Криворізькі тепловики – про суми в платіжках
А платити криворіжцям? Фонд держмайна пропонує передати місту "Теплоцентраль" з боргом у 2, 7 мільярда гривень